11:03

godmorgon!!

väcktes av ett sms, försökta somna om  men det gick inte ,
jag gick upp  o satte mej o åt pankakor. MUMS
idag så ska jag iväg o bada tro jag o sen ska jag träffa ida l ,
kommer bli kul idag igen. hihi snart så ska jag hoppa in i duschen o fixa t mig,
nån dag så ska jag in till stan o köpa en adidas-kofta, för min andra gick sönder :/
saknar madicken-gänget en hel del , sista föreställningen så började jag g råta på scenen på applådtacket :/
men ska börja på fotboll som tröst :), för jag  står i kö på teater-smedjan men det tar åratal för att komma in,
jag har typ stått där i ett och ett halft år nu.
men jag va o tittade på en fotbolls träning o då började jag sakna tiderna , o saknar alla på fotbollen,
men snart kommer jag igen, :) hihi

pusssss / m.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0