22:44

dagen har vatt nice !

vaknade kl 09:51 sen så satte jag mej o åt frukost sen t datorn
snackade med iida när vi skulle va o sen fixade jag t mej o stack hem t pappa,
jag o ida vi satte oss vid datorn o sen gick ne för ida ville sitta på den gula yoga bollen xDD
här kommer en bild på det :



sen satte vi oss vid datorn igen ,
sen skulle iida hem vid halv  4 för hon skulle iväg,
sen så stack hon så jag satte mej vid datorn.
o då ringde arran o frågade om vi kunde träffas så då stack vi för arran ville smyga på sin kompis elr va de va :s
sen så skulle arran hem o då stack jag med hem o nu sitter jag här,

tack för dagen sötisar

ppusss / m.


Postat av: I D A

:DD<3333

2010-08-13 @ 23:01:47
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0