27 aaugusti

vaknade kl kvart i 7 , sen så mötte man vilma (L)
o vi stack till skolan , sen efter skolan så cyklade vi hem t mig jag herman o vilma (:
vi satt vid datorn o åt glaaaaaaaass , sen skulle herman hem för han skulle spela match .
jag o vilma skulle titta men vi kunde nt :'( . 
lite senare käkade jag o vilma donken mat :D
& sen skulle vilma hem o då satte jag mig här :D <3



jag älskar dig herman (L)
du o jag genom eld o vatten !



j a g ä l s k a r d i g v i l m a

bästavänner sen vi va små (L)
du o jag <3



imån så ska jag va med hhanna (L) <3
saknar dig hanna sjukt mkt
bästavänner på dagis nu så har vi kommit ifårn varandra men vf?

' j a g ä l s k a r d i g h a n n a ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0