hanna ♥

vaknade kl 09:17 tror jag det var ,
skickade sms till hanna o sa att jag hade vaknat :D
o sen så fixade jag mig o satte mig vid datorn o så
sen så var kl  11.00 tror jag , men vid den tiden nånting så mötte jag hanna sen,
o då stack vi till  mig o var där o åt lite o så
sen stack vi till hanna o vi cyklade i öööös rengn så jag fick världens största vattendroppe i ögat så jag kunde nt se
, men sen så gick det bra :) , sen så hoppade vi studsmatta tittade på videos :)
, niice dag iallafall här kommer lite bilder från dagen.



hannas justin bieber vägg :D <3




jag o hanna igga mig asså :D <3
HHAAHHA



sötisen hanna ! (L)



jag (: <3



' jag älskar dig hanna ! ( L)



imån så blire att va med hanna (:
sen så sticker vi o tittar på matchen

pusssss / m .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0