iidis ejjan & arran

idag så var jag med iidis arran o ejjan ,
det var jätte kul
men först så va jag med iidis o ejjan o vi stack t asarums ip :D
sen började de regna så vi stack hem efter en stund,
så vi satte oss vid datorer , sen så skulle dom hem o äta.
då ringde arran o ville komma, så hon kom o sen stack vi t korpa,
o mötte ejjan o iidis där, o då körde vi typ nån konstig fotbolls gräj,
o ejjan sköt sönder sin  lampa, ejjan sa

OJJJ
jag o iidis började dö skratta åt hennes min
aja puss på dagen

/ m.


Postat av: I D A

HAHHA :D <3

tack fö dagen tjejeeer ! <3333

2010-08-14 @ 23:27:32
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: m

tack sj sötnos ! :D <3

2010-08-15 @ 22:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0