Rubrik saknars!

idag så var jag med ida eelina o arran , vi hade jätte kul.
först så var jag med ida o vi stack t ip , där mötte vi hanna o alva,
sen så stack vi hem o då kom elina, sen kom arijana o vi stack upp t ip igen , o då hade 97 match
jag måste bara säga ni var jätte ducktiga!! , men iallafall o då så spelade vi lite fotboll oså,
sen skulle elina o ida hem o äta så då stack jag o arran med hem. o då så ringde ida o sa att dom kunde va
så då stack jag o mötte dom , å när vi kom hem så satte vi oss vid datorn o då fick jag å ida damp
elina var skit rolig, HAHHAHA . sen gick vi ut lite o passade lite fotboll.
o då kom ida på för jag tappar min sko hela tiden när jag ska skjuta bollen in i målet,
o ida räcker alltid upp sin tumme hela tiden , o elina säger röv hela tiden !
så då ha vi skapat ett team hahah nej skojjar bara , men ida sa så på skoj

tack för dagen sötingar !


/ m.


Postat av: I D A

hihihih ily !! <3333 (L)

2010-08-15 @ 22:16:11
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: m

älskar dej mest ida! :D <3333333 (L)

2010-08-15 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0