det här inlägget handlar om ..

KÄRLEK ,

jag uppskattar (stavning) alla mina undebara vänner ♥ ,
ni vet dom som alltid finns där för en ,
ni vet själva vilka ni är :)

här kommer lite bilder på dom :) ,
om du inte är med men om du vet att jag uppskattar dej
så va inte lessen. det är det värsta jag vet att såra mina undebara vänner :/  ,



min äkta bror ,
även om vi sloss & bråkar ibland,
så kommer jag alltid att älska dej ♥



eliin är min undebara bästavän,
som jag älskar över allt annat,
en som alltid finns där vad som än händer
hon finns alltid där vi kan prata dygnet runt ,
jag kommer alltid att älska dej vad som än händer ♥



alexlindberg min pojkvän,
åh dej kan jag inte beskriva bara,
jag älskar dej till tusen ,
du o jag alex o myj det står skrivet i sten ,
du är en som alltid finns där för mej o stöttar mej vad som än händer,
babe släpp inte taget om mej ,
ilu♥



beaaljungdahl,
dej går det inte heller att beskriva med ord,
du är en som man kan lita på till tusen ,
du är en helt undebar människa ,
du är min brossas tjej oxå thihi :)
det är jag så glad över ! .
o du är en av dom som jag uppskattar till mest .



idalindborg,
min undebara vän,
du är helt fantastisk,
alltid när vi träffas så har vi kul ,
det har säkert många,
men du är helt speciell,
ida lindborg, en vän som man ska vara ricktigt rädd om ,
hoppas vi ska hålla kontakten hela livet,
jag älskar dej gumman, ♥


dom här personerna står inte i 1 2 3 ja ni fattar .
för det är en del som tolkar det så .
men så är det inte ,
& jag har 100 elr ja inte hundra men jag har så jävla mkt mer vänner att beskriva,
men det skulle ta år ,

men ni är helt fanastiska, jag älskar er alla ! :* <3.

pusspuss :* ♥


Postat av: alex

naw ilu jag lovar jag ska aldrig släppa taget om dej ALDRIG LOVE YA BABE DU O JAG LIVET UT PUSS PÅ DEJ <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333(KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK)

2010-12-26 @ 18:07:05
Postat av: Ida

naw tack dtsm myj fan vad jag älskar dej, tack så mycket för att du finns hjärtat du gör mej starkare<3333333333

2010-12-26 @ 19:07:06
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: juliasofie

fin blogg :)

kolla gärna min:)

2010-12-27 @ 02:08:33
URL: http://juliasofie.blogg.se/
Postat av: beaa

naw , gud va fint gumman!

så glad jag ha dig :)

love<3

2010-12-27 @ 21:47:56
URL: http://beaaljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0