gårdagen ♥.

igår så började dagen med skola  .
efter skolan så stack jag & vilma till älskling & herman,
vi hade jätte mysigt :) thihi :')

senare så skulle jag & vilma hem ,
& jag kom hem sedan stack man till donken med bea gumman & sen vidare hem till henne & kollade på idol :)
haha stackars bea jag pratade hela tiden så ja haha så vi hörde ju inte så mycket vad dom sa på tvn .

sjukt mysig dag bara softat & så ♥



bild på mej & älskling loveya ! ♥
jag ser inget vidare fin ut xd haha men älskling är alltid fin (L)


här är en bild oxå på bea gumman ♥



/ m. ♥

Postat av: beaa

naw, så söt är du <3

tack för igår :) <3

2010-11-27 @ 16:31:45
URL: http://beaaljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0