21 aapril .

hhej bloggen :d

nu snart så ska jag lämna ogge på stationen :( .
han har varit här i 5 dagar nu, så kommer kännas konstigt :p
0gge har mjällforbi (stavning) HAHA, :dd
*jag & ogge har inte det, men det äe en  .. *
hahah . jag & ogge har världens bästa humor,
vår natt humor HAHHA ,  fifan .
har inte skrattat så mkt som vi har gjort dom här dagarna på länge,
ogge betyder fett mkt för mej som bror ,
han äe värkligen som en bror för mej!

eelin skulle hänga med & lämnat ogge,
men nu så blir det inte så /:  ,
efter stationen så sticker jag till sanna,
bloggar antingen imon elr ikväll ,

frågestund på ddombestaste.blogg.se ,
puss ;*



Postat av: ogge ;dd

aaw, detsamma moi (L)

2011-04-21 @ 13:51:49
Postat av: saranda

Synd Men Ni Visar Syskon Kärlek:)

2011-04-24 @ 00:25:06
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åhh tack snälla du! :)

2011-04-24 @ 20:43:25
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 10:06:25
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0