3 klassare ;d

hah idag så hade vi nån fadder grej,
& vi skulle ut i skogen & typ bygga nått ,
& jag fick en tjej till fadder då, & vi skulle börja bygga,
aldrig mer jag är ute i skogen med en 3:klassare,
jag kan värkligen inte jobba med 3:klassare ,
haha jag skrattar, när dom sa slut ,
så pustade jag bara ut,
saken äe den att jag kan inte jobba med 3:klassare :)
mkt 3:klassare det blev nu, men serri , jag kan inte :d

lite pinsamt ändå, men sånt är livet,
men nu så sitter jag här & snackar med älskling, ogge & eelin ,
nu snart så ska jag hoppa in i duschen, & sen sova, 
VILLELILJA bästavän. ♥


får bli en bild på mej & eelin, som jag gjorde för typ skit länge sen ,

kram :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0