eelin & vilma ♥

kom nyss hem från Elin Erlandsson ,
möjsigt att cykla ute & bli förföljd av en man ^^
peeeeeddo ,  nej jag skojar , en som var ute & sprang
& jag ska säga er va inte ute & cykla med mej när det äe kväll ,
haha får damp , asså serri det var ett par lampor som jag trodde var en bil jag fick serri damp ,
kom nyss hem från eliin  ,
möjsigt att cykla ute & bli förföljd av en man ^^
peeeeeddo ,  nej jag skojar , en som var ute & sprang
& jag ska säga er va inte ute & cykla med mej när det äe kväll ,
haha får damp , asså serri det var ett par lampor som jag trodde var en bil jag fick serri damp ,

dagen idag spenderades iallafall med vilma & eliin ,
imorgon så ska jag hjälpa mamma med lägenheten igen,
+ vi slutar 12:00 imon fett gitt :d
pusseeeen ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0