Mobilbloggar (:

sshu bloggen (: har inte fått internett än i mammas lägenhet sp därför så mobilbloggar jag ;) igår kväll så var jag med Marie & Vilma :) vi stack och hämtade min cykel som var hos Sanna :) sen så när vi kom hem så var det bara att testa nycklen i alla dörrar för vi skulle hitta förådet , HAHA misstolka inte ;) , sen när vi kom hem så stack Marie hem :) & så var jag med Vilma , sen vid 11:50 så stack hon hem så blev det bara jag & mamma kvar :) sen så vet jag inte när jag gick & la mej , nu snart så blir det att äta fruckost & sen chilla & sen så blir det att hämta offer på stationen :p , bloggar sen hemma hos pappa seeea :*

Postat av: lixy

Bra blogg :)

2011-05-04 @ 09:45:07
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0