1 Februari ♥

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEBRUARI!!

lite närmare sommaren iaf ;), saknar sommaren så otrloligt mycket nu, orkar inte med mer snö och slask.
skolan var okej, sen så slutade vi 14:10, så stack jag till klock och pratade lite med wilma om dansen :) hon kommer inte idag :/ men ska dit med lizz och issa, jag tog lite damp bilder nyss i webben, fick redigera dom för sitter på pappas dator och jag gillar inte den webben ;p färgen blir så konstig, men iaf, imon så blir det till skolan som vanligt sen på kvällen till hejan tror jag :) roligt! jag är så glad att jag har dej alex lindberg, du lyser upp min dag, så fort jag ser dej så kan jag inte sluta le, du är det finaste jag har älskling!

här kommer bilderna iaf (:




vi hörs kanske ikväll! :) pouss ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0