12 Februari ♥

hhejsan alla söta bloggläsare! (:

wow, om bara 3 dagar så har jag haft min alex lindberg i mitt hjärta!
jag är fortfarande som nykär , ni ska bara veta att det går värkligen inte att beskriva en som man älskar så mkt,
just nu så är jag med marie ,som ska sova över här en natt till :), och vi bara chillar äter godis och lyssnar på music, fast hon sätter på justin hela tiden :o , och sådana perodier elr vad det kallars x)
men hon är bara för söt den lilla tösen :), jag är faktiskt trött fast klockan inte är alls så mkt (:
vi har oxå missat melodifestivalen xD , ikke bra, men vilken/vilka tycker ni är bäst hitils? ´
jag tycker danny, och den dära rappan lite (: , men sen så får vi se om nån annan ta den platsen som dom ligger på elr hur man ska säga x) haha jag och marie vi höll på att kissa ner oss igår faktiskt , jag har inte skrattat så mkt på länge, vi pratade med en philipinsk och så frågade vi henne om hon gillade massa grejer och hon bara ja hela tiden elr ja yes då , och vi höll på att garva ihjäl oss x) för hon visste ju inte vad vi sa för grejer elr så, och bara yes ´HAHA . ja lite svårt att förklara men vi hade fett kul, jag och marie har även köpt våra alla hjärtans dag prisent till alex och emil, ja hon till emil då, och jag till alex , ♥ jag kan inte skriva så mkt mer, för vi ska ner och ta lite dricka, skriver mer imon. puss och kram!



haha bilden blev inte så "bra" men den får duga,


Postat av: IDA - Foto, övrigt & personligt.

du och alex passar verkligen tsm! :) <3



Svar: Varsågod gmn! :****

Tack syster! <33

2011-02-13 @ 13:12:04
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: IDA - Foto, övrigt & personligt.

Svar: Varsågod sötnos! :)<33

2011-02-15 @ 16:20:25
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: saranda

sööötaaa<333 Fan vad kul att ha dig i vår klass<33

2011-02-16 @ 18:03:11
Postat av: IDA - Foto, övrigt & personligt.

SKRIV INLÄGG FÖR F'N SÖTIS ! :D <33

2011-02-19 @ 16:16:39
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: eliin

sv: det är bra dudå ? :D <3

kramis,<3

2011-02-19 @ 21:51:15
URL: http://drottningh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0