21 Februari ♥

hhejsan alla söta blogg läsare =) ♥ .  

asså förlåt, jag har  inte bloggat på typ 10 dagar elr nått sådant,
men jag har varmit med om skit mkt (: .
vi spelade fair play saken ju på vägga, och jag kan medela att vi van! :-D .
jag kan oxå säga att jag sökte ju till kalle blomqvist, och jag kom med, jag ska spela Eva-Lotta och typ en som heter Benka, elr nått vad det var :-) , kommer bli super kul! :-D
och i förgår så köpte vi en fågel, men vi vet inte riktigt vad den ska heta, det är en hane, så har ni några namn förslag? det ska hällst vara med dett K i , han har redan börjat prata lite, han föddes i augusti, jätte söt värkligen! han är en grå jaco :)

jag och marie vi spelade nyss UNO typ 4 gånger, och jag van alla (yy'
, jag ska börja blogga igen, men jag vet inte riktigt vad som har hänt med bloggningen ,
har inte hunnit typ, men den 9 mars så ska alla i Kalle Blomqvist träffas, så då får jag se vilka mer som ska vara med (: ,

saknar oxå älskling så otroligt mkt !. han är i sälen :( .
du gör värkligen allt bbabe, dina fina ögon får mig att släppa en tår , :')



en bild från madicken teatern! :)
 till vänster : wilma eriksson,
 till höger: myj olsson (jag),



bild i repris, puss :*


Postat av: eliin

min pojkvän är med i sälen haha (: <3

2011-02-21 @ 12:44:22
URL: http://drottningh.blogg.se/
Postat av: saranda

Grattis vad kull <333

2011-02-21 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0