23 Februari ♥

hejsan alla undebara bloggläsare! :)

igår så hann jag inte blogga, efter jag hade badat, så kom bella,
och så har hon sovit här inatt (: ,
senare idag så blir det antingen träffa eliin , elr arran (:

snart så börjar skolan -.-  oxå,
den 9 mars så ska jag träffa alla som ska vara med i Kalle Blomqvist (: !
just nu så sitter bella mitt imot mej med sin dator och jag med min,
och jag är makalös, jag är hungrig men ändå inte -.-
jag har flingorna brevid mej , men just nu så är dom mjuka, blää :s
´
jag måste med säga , bea hjärtat alltid vi, vad som än händer (L)

saknar älskling så otroligt mkt , tycker att han faktiskt borde komma hem snart :o :)

jag hinner inte skriva så mkt mer,  ska mata min lilla pippi fågel ;)
haha , som jag ännu inte har kommit på namn till, :o  men kanske kanske kanske det blir kalle,
hihi,



puss :*  ,


Postat av: saranda

hhahah keey. gillar nt heller mjukaflingor:S

2011-02-23 @ 16:40:45
Postat av: saranda

kej:) har en fråga ångrar du att du gjorde dig till en brunnett.?

2011-02-23 @ 16:42:38
Postat av: beaa

alltid <3!

2011-02-23 @ 22:21:32
URL: http://beaaljungdahl.blogg.se/
Postat av: IDA - Foto, övrigt & personligt.

Hej Myj! :D <3 Ställ gärna några frågor i min frågestund på bloggen! :D KRAMIS! <3

2011-02-24 @ 19:02:18
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0