Börja må bättre nu! (yy' ♥

ja00, just nu så kom jag ut från duschen, skönt att duscha det r ett av det bästa jag vet (a'
sitter och lyssnar på Mohombi and Akon, riktigt bra, vill bara börja dansa när jag hör låten thihi :) sitter och äter maltesers moms, påtal om maltesers, usch, tidigt idag så gick jag ner och kollade på tv,
sen åt jag godis till det, och rätt som det var så blev jag suger på att spela gta iv ;o.
och då tänkte jag, jag måste ställa ifrån tarzan godiset (maltesers) ,
choooklad. osen så satte jag det i mitten av bordet, sen efter en timme typ så gick jag ner, och då var påsen tom och den var i soffan ! :o
och nu för 10 minuter sen så ville tarzan ut, och det brukar han inte vilja nu när det är kallt oså, ja ni fattar, och rätt som det var när jag öppnade dörren, så trampade jag i spyta -.- fan vad jag skrek, asså jag satte foten där i då, och när jag skulle dra väck den så hängde det så fifan ööök .
jag fick damp och sprang in på toa och tvättade osen så lostnade en stor spya klump öök :'( fan , jag trodde jag skulle spy själv xD .
men nu så är allt löst, och tarzan är inne igen :p

osch, stackars tarzan, men han mår mkt mkt bättre nu,
krya på dey! ♥

fick panikångest (stavning) typ,



kram på er! ♥

Postat av: Pascale

Hej:) hur e det?

2011-02-10 @ 11:02:47
URL: http://pascalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0