Christian Beadles in my ♥!

christian beadles, är justin biebers typ bästavän elr nått ;p
men dom r riktigt bra vänner, (: han r min, asså christian då,
så han får stå för bilden lite senare i inlägget.
idag så är jag hemma en extra dag, hostar 24/7 asså ;o
snackar även med ailin och några andra på msn oxå (:
jag kom på nu att jag måste handla en alla hjärtans dag prisent till älskling oxå ♥
kanske vet vad jag ska köpa, men det nämner jag natulitvis inte nu :)
vissa kanske undrar vf jag äter godis när jag r sjuk, men jag är en riktig godis gris och kakgris, ;D
ikväll så ska jag duscha och smörja in mej, och i helgen så vet jag inte riktigt vad jag ska göra,
jag får krya på mej iaf, så får jag hoppas på att jag blir bättre så jag kan hitta på nått kul,
asså jag håller inte riktigt koll på när jag ska till malmö arena, och kolla på melodifestivalen,
men det är typ 2 veckor till elr nått :D ska bli super kul! jag ska även ta bilder när jag är där och lägga in så ni får se, men jag ska vara där när dom kör genrepet elr vad det heter, men ändå, super kul iaf ! :)
men nu så ska jag ner och ta en macka, och sedan kolla igenom lite bilder på christian,

bloggar kanske mer ikväll, annars så slänger jag in ett inlägg imon! (:



Christian ♥ Myj (:

kraaam! ♥


Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Åh tack sötis! ♥

2011-02-11 @ 15:00:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: saranda

2011-02-11 @ 15:16:57
URL: http://mmmyolssoon.blogg.se/
Postat av: IDA - Foto, övrigt & personligt.

Krya♥♥

2011-02-11 @ 16:41:38
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0