Fanken ;o

trodde jag skulle kunna gå till skolan idag,
vaknade klockan 7, och det bara sprutade ut näsblod usch :o
låter kanske inte så trevligt, men nae, det var det inte heller.
saknar alla vännerna i skolan! (: men bara vännerna så klart! inte nått annat,
längtar tills sportlovet! :) det är väll inte så länge man ha det va? :/
har ingen koll på sådant, kollat igenom lite bilder på datorn som jag också ska fortsätta med att göra,
måste radera lite gammla bilder x) , lyssnar oxå på music :) eller ja, gör alltid det när jag sitter vid datorn (:
okej kanske inte alltid, men för det mesta, (: tog oxå en bild på min mage där det står alex ♥. thihi buuse :)

här kommer bilden ; 

 

ja, den blev lite suddig elr vad man ska säga x)
usch nös nyss så jag bet mey själv i tungan :o



har kollat lite med bea oxå om hon skulle vilja göra en ny header (:
ja visst ville hon det :) thihi söt hon är, men kan inte lova när den kommer in på bloggen,
men jag sa till henne att hon ska ta den tiden hon behöver (: ,

puss! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0