Frågestund! :)

Nu så har jag tänkt att jag skulle ha en frågestund :)
ni får fråga vad som hällst, och vad ni vill,
frågestunden är till den 14 klockan 16:00 ♥
jag svarar på alla frågor sen antingen vid den tiden sek, elr dagen efter (:
ni får iaf svar på era frågor (: !

,även en ny header oxå, som bea har gjort! riktigt nöjd, tack gumman! ♥



puss :* ♥


Postat av: IDA - Foto, övrigt & personligt.

Favoritdjur?

Favoritdjur?

Bästa vän?

Favoritämne?



THIS or THAT



kissie/foki ?

bilddagboken / facebook ?

blogg / msn ?

skype / bdb

choklad/lakrits?



NGR FRÅGOR DÄR YAO! :D ♥

2011-02-10 @ 16:30:13
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: eliin

Jadu frågor har jag! :D



Favoritbloggare?

Favoritkamera ? ;DD

Favoritspel?

vart du köper dina kläder oftast ? :D



This or THAT

Iphone/Sonyericsson ?

pizza/cheeseburgare ?

Chokladsås/kolasås ?

Simpsons/family guy?

xbox 360/playstation 2,3 ?

reebok(skor)/Puma (skor)?

H&M/GINATRICOT ?



kramis, <3

2011-02-10 @ 19:24:57
URL: http://drottningh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0