kärlek! ♥

AAlexLindberg .

älskling, dej går inte att beskriva med ord,
jag är så rädd att jag ska förlora dej ,
du är det finaste jag har ,
dina fina ögon får mej att släppa en tår :')
alla undebara minnen tsm med dej! dom tänker jag aldrig att glömma,
älskling dina mjuka läppar och dina fina kramar, det är som en stor dröm jag kommer i,  
jag önskar bara att jag kunde stanna där i allevighet!
gå du gå jag,
hoppar du hoppar jag,
ingen du ingen jag,
dör du dör jag,
jag vill värkligen aldrig förlora dej, jag vill alltid ha dej kvar!
du är den killen jag vill ha, den jag alltid velat ha!
alex lindberg, jag vill bara att du ska förstå hur mkt jag älskar dej,
och hur mkt älskad du är av mej ,
ingen kan förklara min kärlek till dej!
du gjorde så mitt liv lystes upp .
du är tjuven som stal mitt hjärta,
du är diamanten i mitt liv,
du är min skäl babe!
jag älskar dej, det är så svårt att förklara min kärlek till dej! det bara går inte
bästa dagen i mitt liv, det var när det blev vi,
2010-11-16! ♥
på min födelsedag, det var den bästa prisenten jag fick :*
vill skriva så mycket mer men det går bara inte,
men denna texten kommer från hjärtat! ♥
alex , släpp inte taget om mej lova mej det, ? <3

ps, har gjort en bild men det går inte att lägga till den :o
men det blir nog bra snart, för det har varit så innan, men sen tillslut så gick det,
så jag lägger in den senare :))

jag älskar värkeligen min alex,
han gör mej lycklig för varje dag ,
jag är så glad att jag har han!♥





Postat av: eliin

fin header du har gumman! <33

o gulligt inlägg :D<3

kramis,<3

2011-02-10 @ 19:19:58
URL: http://drottningh.blogg.se/
Postat av: saranda

naaawwww gulligt <333 jätte snygg header.<33

2011-02-10 @ 21:46:11
URL: http://mmmyolssoon.blogg.se/
Postat av: Pascale

sv: tack! det är bara bra med mig;)

2011-02-10 @ 22:10:20
URL: http://pascalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0