magvärk .. ;s

vaknade idag åt att min pippifågel (som inte ha fått nått namn ännu :s )
åt att han busvisslar ni vet, ja och sen så gjorde han det några gånger,
och när jag gick upp ur sängen så fick jag så otroligt ont i magen,
det var som knivar stack in i magen, usch,,,
och snart så är det den 9 mars , då vi i Kalle Blomqvist ska träffas, =) , , längtar .. ((:
igår så satt jag och sanna och gjorde lite matte, hehe ja, jo jag ligger lite lite lite. . . efter idet,
men matte är inte min grej prensip, (stavning) ,
ibland så har man svårt i vissa stunder , och ibland så är vissa stunder helt undebara och dom vill man inte komma ifrån, livet är ett stort spel, och en pies, (stavning) där alla  har huverollen, det jag tycker är så roligt och spännande med teater, det är att man får visa andra människor, hur vissa andra har det, Lus-mia, ja hon t.e.x , hon hade det svårt, skolan/fritid/hemmet, hon hade inte så mkt mat, tex, hon hade inga vänner , osäker tjej, ja ni förstår, jag tycker att det är rätt bra att man får känna hur andra har det , även om det är svåra saker elr bra saker, jag tycker att alla ska sammanbeta om sina "känslor" , elr hur man ska säga,
ja, där fick ni lite diskution om det, ((x
fråga mej inte hur jag kom in på det,
kom bara på att tänka på det just nu,
och jag måste oxå nämna en sak, jag saknar en otroligt viktigt tjej för mej. 
eebba hansson! 


jag älskar värkligen henne,
hon är min bästavän.

puss! :*

Postat av: saranda

du är inte den enda

suger på matte:/

2011-02-28 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0