Mariae ♥

precis kommit in har varit ute och fotat med mariae :)
blev bra bilder faktiskt (: , har inte varit ute så mkt i vinter och fotat,
men snart så hoppas jag på att få ta sommar bilder :s. om det kommer nån gång :o
och just nu så spelar hon nått konstigt spel på facebook som heter nått konstigt,
jag mår mkt mkt bättre kan jag oxå medela! skriver kanske mer ikväll elr så blir det imon (:
här kommer bilderna från typ en 10 minuter sen :

först bilder på mej,
och sedan på mariae (:





och här kommer bilder på mariae (: .





söt hon är ! ♥

och så här kommer sista bilden (;
thaha min hand r mkt vitare (:



pussar och kramar! ♥


Postat av: marie <333

hej gud vad söta vi r da ;) <333

2011-02-12 @ 15:28:03
Postat av: IDA - Foto, övrigt & personligt.

Fina bilder myj! :D <333

2011-02-12 @ 17:55:46
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: saranda

söötta ni äär<333

2011-02-12 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0