11 januari ♥

idag så är det den 11 Janari ♥

5 dagar kvar tills jag har haft min älskling i 2 månader ! ♥
älskar dej alex!
,

iaf, idag i skolan så hade moa jag & lizette as roligt  värkligen xDD
jag tror jag skulle dö xD ,

om öknen så trevligt ;

imon så kanske det blir att jag ska träffa alva ♥
o övermån kanske kanske kanske elin , för hon är sjuk så inte säkert :/
krya på dej gumman! <3,

har inte bloggat så mkt heller sista tiden för att min dator är på lagning, o linus dator är sönder så han har pappas dator som jag sitter vid nu xD
han är borta så då passar man på lixom, ;)

bloggar antingen mer imon elr ikväll vi får se ;p


bild i repris,
det är så jag ungefär ser ut nu ska snart sova xD
, elr skojar bara ska ner o ta en macka för kan ändå inte sova,
ska sova kl 23 kanske,  vi får se,
för somnar inte förens 2 kanske, :/ ,
det är tråkigt iaf när man inte kan sova o man vet att man ska upp tidigt imon till skolan,

men vi ses för måste dra,
puss hej myj ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0