12 Januari ♥

(a)

bara 4 dagar kvar :)!  jag älskar dej min alexlindberg!
när jag vaknade så var ögonen helt borta, o skit ont i halsen elr ja inte halsen brevid där ja ni vet, jag kommer inte riktigt på vad det heter xdblir bara besviken, missar så mycket i skolan me :o
men ja så kan det gå :/
saknar hjärtat så jävla mkt rent ut sagt, :/
har inte hunnit ta bilder heller på ett bra tag, och så har det hänt nått konstigt så jag kan inte lägga in bilder på bloggen :o , så det får blir gammla bilder. Tyvärr, 
igentligen så skulle jag träffa alva lite med idag, med det går ju inte nu :/ piss oxå ,
elr piss potta, kanske jag ska säga ;p 
ni som inte vet vad jag snackar om nu det är så att jag var med i en teater i sommar som förendrade hela mitt liv! Madicken teatern, på skottsbergska gården, det var helt fantasktiskt, vilket kommer bli Kalle blomqvist detta året, Klicka HÄR för att komma till Sandelius hemsida, helt undebara föreställningar! måste jag säga .



skriver kanske mer ikväll om jag hinner,
elr imon :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0