21:52 ♥

oliver finns!

heeysan bloggen! :)
har inte kunnat blogga så mycket,
för har haft fullt upp,
igår så träffade jag äbba och ida en liten stund oså,
idag så var det den bästa dagen på länge.
spenderades tillsammans med älskling,har saknat han så jävla fett mkt ;o han gör min dag, han är ljuset i mitt liv, han är det finaste jag har, jag älskar dig alex! imon så vet jag inte så mycket om dagen, vi får se imon,
skriver kanske lite mer ikväll vågar inte lova nått, men ja, just nu så snackar jag med bea och mirre på msn,
och åt Cheerose, elr hur det stavas, dom är goda, men efter ett tag, så blir det mjuka och det tänkte jag inte på så jag åt elr ja stoppade skeden imunnen och så klart så spottar jag över hela skrivbådet så jävla typiskt mej, men ja hinner inte skriva så mycket för ska se filmen bröderna karlsson nu ;)
den är faktiskt bra ! (a)
men vi ses
puss ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0