3 Januari ♥

nu så måste jag säga förlåt för jag inte har bloggat alls så mycket.
har inte bloggat på 3 dagar :o

Men jag har mkt att säga ;

i fredags så var det ju nyår o då spenderades det med elin :]
i lördags så hade familjen o jag bjudits på middag till familjen johansson :] jätte mysigt, fast maten var ju pizza o det var ju mumms, bilderna kommer lite senare i inlägget :)
i söndags så träffade man hannah hampus hannes & andreas en stund,
o idag så är det måndag & då träffade man dom bästa.

älskling, victor & hilde :) !

det var värkligen jätte mysigt

här kommer en bilder från i lördags & från idag kommer lite senare ikväll:)

från i lördags ;

ps . inte så bra bilder för det var mörkt :)



sanna ♥



miiin pizza :) ! big love ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0