Foton - iphone 3gs ♥

varit ute och fotat med min iphone ;)
solen lyser så skönt! ♥, ikväll så blir det antagligen (stavning) att sanna med sin familj kommer och grillar :)
men idag så har jag bara chillat, skönt, jag har inte bloggat heller på en vecka elr nått, jag har inte hunnit,
i fredags så måste jag bara säga, att min klass är för skön, när lasse var borta så sjöng alla (nästan alla) det är dags för fredags mys ;) alla hade otroligt kul! (nästan alla) , ska inte säga så mycket mer, men det var två killar som bråkade, nämner inte namnen, men jag hoppas att ni har haft en rolig vecka,

här kommer bilderna ;








ha en fortsatt trevlig dag! ♥ :)



Postat av: blekingecheyen ♥

fina bilder hjärtat ! ♥

ja sjukt kul hade vi :D <3

2011-01-30 @ 20:29:16
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0