Loveya! ♥♥♥

AlexLindberg 
2010-11-16 dagen då jag aldrig kommer att glömma!
du är värkligen tjuven som tog mitt hjärta,
du är diamanten i mitt liv,
du o jag alltid vi ,
det står skrivit i sten
ingen Alex ingen Myj ,
det är vi ,
vi hör ihop .
alexlindberg gud det går inte att förklara dej med ord,
alla stunder med dej är helt undebara ,
vill inte släppa taget om dej när vi ses,
alla minnen med dej ah dom är helt undebara ! ,
hemma hos ida
tecknet (stavning) som jag är kung på asså(aa
när du jag herman o vilma  va o skulle ta bider xd
när vi körde dunkgömme utanför hermans hus :p
när du jag hilde & victor  va på donken xd
ja & mkt mkt mer !! :)
, alex lindberg + myj olsson
så är det bara ,
AlexLindberg, jag ville bara försöka visa hur mkt jag älskar dej! 

/ my ♥


Postat av: alex

Jag älskar dey som in i älskling !! Fán vad fin text babe !! <333333(K)

2011-01-14 @ 22:48:05
Postat av: M Y J J !

naw älskling, det är du o jag vi för alltid! <3 :*

2011-01-15 @ 10:33:38
URL: http://mmmyolsson.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja ALLTID VI ALLTID ÄLSKLING VARJE STEG MED DIG ♥

2011-01-15 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0