SMINK VID 4 ÅR ! :D

thahah gud så sött, vad i stan idag och köpte smink, en liten tröja parfym och en halsduk,
var inne en sväng på lindex, så stog jag i kön och väntade, rätt som det var så kom det fram en liten 4 åring och stod och sminkade sig med alla grejerna lite blått brunt rosa m.m så söt unge :) thihi, idag så har det inte alls hänt så mycket, skolan var okey, sen så stack jag till stan, sen så åkte jag hem och åt oså, sen duschade jag och så pluggade jag lite och så, och nu så sitter jag här :D, antingen så kanske jag skriver mer sen elr imon, imon så har jag inget planerat elr så,
saknar älskling så himla mycket!
pussar och kramaar ! ♥

Postat av: saranda

Thaah;D

2011-01-18 @ 21:06:36
URL: http://mmmyolssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0