15 Mars ♥

hhhhhhhhhhhhhej .

till och börja med så har jag damp, senare klockan 5 så ska jag till teater (a
sista timmen i skolan idag, så hade jag helt fulständig damp :d
slöjden, tss.. den vill ni inte veta ska jag säga, får värlkigen ryck, på sådana människor,
jag menar vi barn, vi har oxå ett liv, behandla oss som att vi har det, tack.
ja kanske dumt att säga så här på internet,t men jag blir så j*v*a ireterad,
jag menar det finns vuxna som behandlar oss barn som sådana dära skrik aparater,
jag menar ta det lungt fö f*n? , inte vara så ireterad hela tiden, jag vet livet är svårt men , vi lever kanske bara en gång, så vf inte bara göra nått kul medans vi lever?, jag har mina åsikter, ni har era, och vi som inte har gjort nått ska väl inte få skäll,
jag blir bara så otroligt trött på vissa personer ..

VI BARN HAR OXÅ ETT LIV LILLA DU..

Hannah Borgström, jag älskar dej gumman ♥



puss på er undebara bloggläsare :*


Postat av: Anonym

Aw ja älskar dej med myj olsson (YYYY) <3

2011-03-15 @ 15:09:56
URL: http://hannahsblogga.blogspot.com
Postat av: lizette ;)

Hej, ställ gärna en fråga i min frågestund på min blogg! :D / Lizette

2011-03-15 @ 17:43:39
URL: http://nozzie.blogg.se/
Postat av: saranda

menar du det rebecka sa? hon e dum i huvet! -.-'

2011-03-16 @ 17:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0