17 Mars ♥

först vill jag säga, grattis till sanna som fyller år idag :)
11 år på jorden :)



jag till höger och sanna till vänster hih :)



idag så har jag varit hemma typ värm och förskyld usch, hoppas jag blir frisk tills imon elr nått :d så fort som möjligt kanske man ska säga,fyller år i november jag vet, igår så träffade jag äbba och mirandah, sen så stack dom till hejan och jag va med älskling och hannah ist :) och så stack vi till ebba, och hade svin kul, för mkt skratt asså, och ebba vet att jag älskar hamburgare nu! :) haha ebba fattar :) och eric saade vann melodifestivalen,
och det tyckte jag inte att han skulle göra :d SWINGFLY skulle f*n vinna asså, :dd '



jag på bilden :dd '
puss :*

Postat av: saranda

grattis:D<33



HaHa vad sööt:D<333

2011-03-17 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0