18 mars

HHejsan bloggen :DD '

jag är hemma en extra dag idag, vaknade med svin ont i huvet, det var som en bomb :o
haha, den 16 april så ska jag se på bästa ogges teater, längtar, och innan det så blir det att shoppa :)
längtar! och nästa helg så blir det att läsa manus med kalle blomqvist gänget, längtar =)
och igår så tog jag massa bilder från albumet, asså bilder på när jag var liten, som jag ska ha till min 13 bild,
elr vad man säger :d äter våfflor med pucko till det, och kalle (min fågel) visslar exakt hela tiden :p ni vet bus vissling, :d hoppas han börjar prata snart oxå , imorse lät det som att han sa pappa haha jag vet inte vf han sa det, men lix jag vet inte om han sa det men det lät som de :d isf så är det ju nice, det lät ju precis som linus röst med :dd ' . senare idag så blir det att vila, i helgen så skulle jag igentligen sova över med älskling och hannah, men nu så blir det ju inte så :/ men antingen så blir det nästa helg elr så får man se :d,



pluttis (a'



jag och farmor (a'



haha titta min min :d |    jag och morfar (a'
 

puss och kram :*


Postat av: saranda

hha den sista var bäst:D

2011-03-18 @ 13:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0