21:49

dagen var bäst!

först så webbade jag med florre och älskling,
sen så kom mirandah och vi stack till ica "gammla ica" för vi skulle möta älskling där,
och då tror han att jag menar ica kvantum x) och då väntade vi där på gammla ica, sen så stack vi till ekbacken för vi orkade inte vänta mer :d sen så var florre där ute så vi pratade med han, sen så kom mendi & älskling,
sen så stack vi till donken och träffade hannah feffe ebba äbba henny, och massa killar då,
sen så stack vi, och mirandah skulle hem , och då stack florre älskling & jag till ekbacken, mötte arran och ardiana (stavning) och sen så stack florre hem och då satt vi i trappen och chillade bara, och åt hamburgare (y)'
sen så skulle arran och ardiana hem , och då satt jag där själv med älskling, mysigt ♥ sen så stack vi till bellah och tittade på film & bara myste, sen så skulle vi hem,

tack för dagen allihopa det betyder fett mkt :o <3



den är inte redigerad, men söt ändå ♥
älskar dej babe (L)

Postat av: saranda

Låter Kul:D (värst vad många ni träffade:)

2011-03-14 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0