4 mars

har inte bloggat på länge jag vet, men har faktiskt inte haft tid,
igår så träffade jag äbba och misse en stund och vi var på donken, riktigt kul!
sen så skulle jag och misse hem och då körde hennes pappa hem oss men innan det så stack vi till coop, och då stack vi till dom små cyklarna, hahah och började cykla, och så filmade vi lite, vi hade fullständigt damp! :))
och igår så var vi med skolan på jössa, det var kul! haha men emilia o "o harregud så mycket killar jag fick helt plösligt" hahh jag kan inte sluta att skratta åt det än, idag så är jag hemma från skolan, jag vet inte om jag har feber, men jag mår riktigt dåligt, huvevärk och fryser, och när jag skulle äta så somnade jag, usch , ikväll så blir det bara att vila,



puss :*


Postat av: saranda

hah verkar kul :D du e så sööt<3:D

2011-03-04 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0