hela du äe skabbig din skit s:

hhejsan bloggen :p
fett fförbannad tjej ya00 .
kallar du men noob en gång till  ?
ddu kommer få ångra,
usch jag ryser så fått jag ser denna personen så skabbig äe han ,
om han kallar min bästavän för bög, jag blir så jävla förbannad om han gör det en gång till,
jag vet inte vad jag gör, men jävligt förbannad blir jag,
jag tål inte den människan usch fifan, s;
aja skitsamma orkar inte tänka på personen nu bara blir illamående xd
stack till skolan barngolf elr minigolf elr vade nu heter,
sen så hade vi lunch, och sen ah, nu så äe jag hemma iaf kanske ska till jysk sen och köpa en datastol ;D
men sen så blir det även nog att träffa nån polare, och min mamma äe fett gullig hon har bakat mina favorit kakor så gullig hon äe (: nu så blir det att kolla till facebook och sen kolla hur mkt pengar jag har sen vet jag inte d:
ogge har fixat bloggen lite som ni kanske ser?
ogge äe min bäääästavän.
bettan ♥ sven .
yaa0 .

men nu så ska jag dra pussen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0