tttju bloggen xd

nu så har min bloggpause elr hur det nu stavas tagit slut xd igår vaar jag hos eelin och körde blackops, har varit hemma oxå fffeber, men imon ska jag till skolan d: duktig flicka . har varit ute och solat i typ en kvart bara för det började blåsa typ s: jag kan oxå berätta vf jag har haft denna p a u s en elr hur den ny stavast igen ,
jo för att vi har flyttat så har inte haft internett s: fråga mej inte hur jag har kunnat klara mej ;d
haha btw; håller på ett fönster ;D 

miina äckliga fula bben s; 
men dom blev tjocka när jag satt på stolen sså ni inte tror att jag äe så STOR heh d; 
+ diggar flugan dd: 


pussen :*

Postat av: herman

har du flyttat ?

2011-06-28 @ 19:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0