Rubrik.

11-11-1 är dagen då det blev vi timmie
älskar dig till tusen! ♥
har faktiskt inte hunnit blogga, men jag har haft en redig kul vecka!
vi var på väggabadet för typ 2 dagar sen elr nånting, super fint är det ;o
dock så va jag och ida i bubble poolen hela tiden ;)
& när vi satt där så kom denise med sina kompisar och satte sig i samma bubble pool, rätt coolt faktiskt ;)
fast hon är en vanlig tjej iknow, men hon har varit med i IDOL okey? (;
ikväll så ska jag träffa älskling, ebba och ogge super!
har börjat få ont i huvet och halsen. usch, hoppas det blir bättre,
igår så hade mimmie fest, och så dampade vi till tusen (;
haha super! älskar er tjejer.
och så saknar jag min undebara bästavän..



kramen .

Postat av: HANNA

sv: tack åsm ycket! jo det är bra och sjävl? :)

2011-11-04 @ 10:30:08
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: Malva

- Den har vart bra, önskar dock att det var fler veckor! :)

2011-11-04 @ 11:25:22
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0