Sjuk första dagen i skolan.


sitter i soffan och kollar på "mitt kök", med feber -.-'  och världens finaste hund!
funderar på att färga håret brunt, för det går ju så satans snabbt när man tonar så är det lixom blont igen.
och den färgen jag har i håret nu är ju så tråkig, igår så mådde jag inte alls bra, och kollade kanske på 13 filmer elr nått, bara lå i soffan och degade, snart så fyller jag år, nu så får man ju börja tänka lite på vad man önskar sig, hmm.. tror jag önskar mig en stationär dator, och så kanke en systemkamera också,
fasen så svårt det är!
hoppas jag får nått speciellt iallafall ;)
nu så ska jag gå och ta en macka elr nått gått i köket, sen så
ska jag deeeega i soffan med världens finaste vovve ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0